Helppokäyttöinen tiedonkeruujärjestelmä

ATTUNE Logi on monipuolinen ja helppokäyttöinen ohjelmisto logistiikan erilaisiin tiedonkeruutarpeisiin. Ohjelmisto on hyödynnettävissä monipuolisesti esimerkiksi tuotannon kirjauksissa, varastonhallinnassa (mm. inventointi, materiaalinhallinta), jakelutoiminnoissa sekä kenttätyössä myyntiedustajilla ja huoltomiehillä.

Keskustellaanko lisää?

ATTUNE Logi on monipuolinen ja kevyt ohjelmisto logistiikan erilaisiin tiedonkeruutarpeisiin.

Kerää tietoa mobiilisti ilman IT:tä

Helppokäyttöinen ohjelmisto logistiikan tiedonkeruutarpeisiin

Yksinkertainen ja helposti käyttöönotettava ratkaisu korvaa aikaisemmin kynällä ja paperilla kerätyn tiedon tai kerää tiedon, jota ei ehkä ole aikaisemmin vielä kerätty.

Ratkaisu on käytettävissä WiFi- sekä Mobiilidatayhteydellä myös varastoissa ja liikkuvassa työssä.

ATTUNE Logi on räätälöitävissä täysin käyttötarpeiden mukaisesti käyttökohteesta huolimatta – olipa kyse sitten poroerottelusta, varastoinneista tai vaikkapa huoltokirjauksista!

ATTUNE Logi

Ratkaisun suurimmat hyödyt

1.

Tiedot tallentuvat sähköisesti

Sähköinen tallennus tarjoaa aiempaa tarkempaa informaatiota, nopeuttaa tiedonkulkua ja toimintaa sekä helpottaa dokumenttien ajantasaista seurantaa.

2.

Tietoa voi jatkojalostaa

Tulevaisuuden ennustamisesta esim. työvoiman tarpeen ja varaston kapasiteetin osalta tulee entistä helpompaa, kun tietoja voi käsitellä sähköisesti.

3.

Jäljitettävyys paranee

Kaiken tiedon aina tilausnumerosta sen hyllypaikkaan ja lähetystunnukseen ollessa sähköisesti merkitty, voidaan esim. paketit jäljittää kertaheitolla.

4.

Inhimilliset virheet vähenevät

Kun esimerkiksi erä- tai tuotekooditiedot on kirjattu sähköisesti, ei inhimillisiä kirjoitusvirheitä pääse syntymään!

5.

Työsuunnittelu helpottuu

Kun varaston kapasiteetin ja liikenteen määrä on ennustettavissa, voidaan myös työntekijöiden määrä suunnitella tehokkaammin.

Onnistunut asiakastarina

Inventaarion aika on puolittunut

ATTUNE Logi -ratkaisulla Arvolukko Oy:n inventaarion aika on puolittunut. Aikaisemmin inventaario kesti viisi työpäivää, nyt inventointi hoituu lähes kahdessa työpäivässä.

Uuden inventaarioratkaisun konkreettisia hyötyjä ovat muun muassa reaaliaikainen tiedonsiirto, ajansäästö ja parantunut varastonhallinta: ”Saamme laskennat reaaliajassa sähköisesti, jolloin tieto on heti hyödynnettävissä esimerkiksi varastopaikoissa. Aikaisemmin emme tienneet, missä varastopaikassa mitäkin tuotetta on. Nyt pystymme kohdistamaan samat tuotteet samaan paikkaan.” Arvolukon toimitusjohtaja Patrik Andersson kertoo.

Lue asiakastarina!

Case: Arvolukko Oy
Kontiotuote oy logo

Attune Logi on erittäin helppokäyttöinen

Finn-ID:n suosittelema ohjelmisto on erittäin helppokäyttöinen. Päätteen osalta plussaa on ergonominen muotoilu ja pienikokoisena se kulkee helposti mukana. Myös päätteen taustavalaistu, värillinen kosketusnäyttö helpottaa käyttöä. Tärkeintä on kuitenkin luentavarmuus. Se estää inhimillisten virheiden tapahtumisen tuotanto- ja pakkausvaiheissa. Hyvän laadun tuottaminen tuotannossa näkyy asiakkaille entistä parempana kokonaislaatuna ja palveluna.

Eero Lauhikari

Tuotantopäällikkö, Kontiotuote Oy

Projektin vaiheet

Kartoitus

Keskustellaan etänä tarpeista ja/tai nähdään kohde ja ympäristö paikan päällä.

1

Käyttöönottoprojekti

Käyttöönottoprojekti pitää sisällään laitteiden asennuksen ja opastuksen järjestelmän käyttöön.

2

Jälkipalaveri

Noin kuukauden jälkeen asennuksesta on hyvä aika jälkipalaverille. Tällöin kuulemme kokemuksistanne.

3

Jatkuva yhteydenpito

Yhteydenpito ja huolto jatkuu myös käyttöönoton jälkeen. Saatavilla myös huoltopalveluita!

4

Jäikö jokin mietityttämään?

Usein kysytyt kysymykset

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Puolitamme turhan työn
Siirry takaisin sivun alkuun