Ruokailijoiden laskenta tehokkaasti ja tarkasti

Nykyajan ravintola- ja ruokailupalveluissa tehokas asiakasmäärien hallinta on kriittinen tekijä sujuvan palvelun ja resurssien optimoinnin kannalta. Ruokailijoiden laskennan tarkkuus vaikuttaa suoraan palvelun laatuun, kustannusten hallintaan ja asiakastyytyväisyyteen. Finn-ID:n tarjoama ATTUNE Tarja on suunniteltu vastaamaan näihin tarpeisiin. Järjestelmä mahdollistaa reaaliaikaisen ja tarkan ruokailijoiden seurannan, mikä auttaa optimoimaan prosesseja ja varmistaa sujuvan toiminnan kaikenlaisissa ruokapalveluympäristöissä.

Varaa demo!

ATTUNE Tarja on tehokas ratkaisu tarjotin- ja lautaslaskentaan

TEHOSTETTUA TARJOTIN- JA LAUTASLASKENTAA

Kiinnostaako teitä tarkka tieto ruokailijamääristä?

Valuuko teillä työaikaa hukkaan, kun aikaa käytetään laskemiseen, kirjaamiseen ja yhteenlaskuun raporttia varten?​​ Entä kiinnostaisiko ateriamäärien tarkempi laskuttaminen?

Jos nämä kysymykset herättävät kiinnostuksesi, jatka lukemista!

Ruokailijoiden laskenta tehokkaasti ja tarkasti

ATTUNE Tarja -ratkaisun avulla voidaan laskea tarkasti syötyjen aterioiden määrät. Laskenta perustuu yksittäisten tarjottimien tai lautasten seurantaan, riippumatta siitä, kulkevatko nämä linjastolla yksittäisinä tai koreissa. Ratkaisussa hyödynnetään RFID-teknologiaa, joka mahdollistaa tarjottimien tai lautasten seurannan automaattisesti sekä langattomasti.

Automaatio vapauttaa työntekijöiden aikaa arvoa tuottaviin työtehtäviin tehostaen liiketoimintaprosesseja. Lisäksi tiedolla johtaminen helpottuu esimerkiksi kestävän kehityksen näkökulmasta. Reaaliaikainen data ruokailijoiden määristä auttaa tekemään ennakoivia ja tietoon perustuvia päätöksiä, jotka parantavat palvelun laatua ja vähentävät ruokahävikkiä. Tämä tukee vastuullista toimintaa niin resurssien käytössä kuin ympäristövaikutusten minimoinnissa, auttaen yrityksiä saavuttamaan kestävän kehityksen tavoitteet.

Ratkaisun suurimmat hyödyt

Läpinäkyvyys ruokailijamääriin

Manuaalista laskentaa ei enää tarvita, sillä järjestelmä hoitaa laskennan automaattisesti. Tämä mahdollistaa tiedolla johtamisen, jolloin päätökset perustuvat tarkkaan ja ajantasaiseen dataan arvioiden sijaan.

Virhelaskentojen määrä vähenee

Kun tarjottimien ja/tai lautasten laskenta tapahtuu automaattisesti RFID-teknologian avulla, manuaaliset laskentavirheet eliminoidaan. Tämä takaa tarkemman ja luotettavamman seurannan sekä vähentää inhimillisten virheiden riskiä

Ruokahävikki vähenee

Palvelu toimii tehokkaana työkaluna ruokahävikin vähentämisessä, sillä sen avulla saadaan tarkat tiedot päiväkohtaisista ruokailijamääristä. Tämä mahdollistaa resurssien optimoinnin ja tarkemman suunnittelun, mikä vähentää ylijäämäruoan määrää ja tukee vastuullisempaa toimintaa.

Laskujen kohdistus

Laskut voidaan kohdistaa tarkasti syötyjen aterioiden perusteella, mikä mahdollistaa esimerkiksi peruskoulun ja päiväkodin laskutuksen erittelyn erillisinä tietokokonaisuuksina. Tämä parantaa laskutuksen tarkkuutta ja selkeyttää kustannusten hallintaa eri asiakasryhmien välillä.

Poistunut työvaihe

Keittiöhenkilökunta on todennäköisesti myös tyytyväisempi, kun yksi turha ja turhauttava työvaihe saadaan poistettua!

Projektin vaiheet

Keittiökohtainen kartoitus

Nähdään kohde ja ympäristö paikan päällä. Samalla nähdään, kuinka laitteisto olisi järkevintä asentaa ja mitä asioita tulee ottaa huomioon.​

1

Käyttöönottoprojekti

Pitää sisällään laitteiden asennuksen ja opastuksen järjestelmän käyttöön.​ Palvelu voidaan ottaa käyttöön heti asennuksen jälkeen.​

2

Jälkipalaveri

Noin kuukauden jälkeen asennuksesta on hyvä aika jälkipalaverille. Tällöin kuulemme kokemuksistanne, ja voimme tarvittaessa tehdä hienosäätöjä järjestelmään.

3

Jatkuva yhteydenpito ja huolto

Yhteydenpito ja huolto jatkuu myös käyttöönoton jälkeen.

Palveluun sisältyy Finn-ID:n Tuhti-huoltosopimus. Näin pidämme huolen siitä, että laitteet, tunnisteet ja järjestelmä toimivat moitteetta.

4

Jäikö jokin mietityttämään?

Usein kysytyt kysymykset

Haluatko keskustella ratkaisusta tai kysyä lisää?

Puolitamme turhan työn
Siirry takaisin sivun alkuun