Finn-ID on saanut arvostetun Honeywellin ”Best Technical Solution 2014 -palkinnon” kehittämästään ATTUNE Care -ratkaisusta. Palkinto luovutettiin 27.5.2015 Kööpenhaminassa järjestetyssä Pohjoismaiden konferenssissa.
Sovelluksen hienous piilee siinä, että kirjaukset mistä tahansa hoitotyön vaiheesta voidaan keskittää yhdelle, hoitajan mukana kulkevalle päätteelle. Tiedot linkittyvät eteenpäin terveydenhuollon eri potilastietojärjestelmiin.
– Palkittu ATTUNE Care -mobiiliratkaisu on innovatiivinen ratkaisu terveydenhuollon tarpeisiin ja avaa täysin uuden ulottuvuuden mobiilin hyödyntämiseen hoitotyössä, Honeywellin Suomen maajohtaja Juha Tschokkinen kertoo.
Palkinto otettiin ilolla vastaan myös Finn-ID:llä. – Olemme panostaneet valtavasti tämän sovelluksen kehittämiseen. Ratkaisulla on mahdollista tehdä havainnetietojen kirjauksia potilaan vierellä potilastietojärjestelmään, mikä säästää hoitajien työaikaa sekä parantaa olennaisesti lääkitys- ja potilasturvallisuutta.
Esimerkiksi suurin osa Suomessa tehtävistä HaiPro-ilmoituksista koskee nimenomaan lääkehoitoon liittyviä virheitä kuten lääkkeen anto-, jako-, kirjaus- tai määräysvirheitä. Kehittämällämme ratkaisulla ne kaikki on eliminoitavissa, terveydenhuollon ratkaisuista Finn-ID:llä vastaava Aapo Nurmi kommentoi.
Honeywell on ollut Finn-ID:n strateginen kumppani jo useita vuosia ja toimittanut Finn-ID:lle lukijoita ja tiedonkeruupäätteitä yli 20 vuotta. Kahden ammattilaisen yhteinen tietotaito näkyy kattavana tuotetarjontana, josta löytyy ratkaisu jatkuvuutta ja luotettavuutta arvostaville asiakkaille. Finn-ID:lle on myönnetty Honeywellin partneriohjelmassa ylin H1-luokitus, joka kertoo laadukkaasta, jatkuvasti kehittyvästä ja luotettavasta toimintatavasta.