Palvelurobotti tehostamassa VALO Hotel & Work:in toimintaa

Robotti oli helppo käyttöönottaa

VALO Hotel & Workilla oli tarve saada ruoka liikkumaan helposti keittiöstä asiakkaalle ilman, että tarjoiluprosessissa tarvittaisiin henkilökuntaa. Heillä on käytössä itsepalvelutilausjärjestelmä, jossa kännykän sovelluksella asiakas pystyy tilaamaan ruuan suoraan pöytäänsä. Palvelurobotin avulla, keittiö pystyy asettamaan annokset robotin kyytiin, joka kuljettaa ruuan asiakkaalle ilman erillistä tarjoilijaa.

Robotti oli helppo käyttöönottaa. Saimme Finn-ID:ltä apua asetuksien tekemisessä ja ohjelmoinnissa sekä hyvät ohjeet jatkoa varten. Ohjelmointi ja robotin käyttäminen tapahtuu robotin helppokäyttöisen näytön kautta, kertoo VALO Hotel & Work:in General Manager Markus Peura.

Henkilökunnan sydän heltyi robottiapurille

Henkilökunta oli aluksi hieman varautunut robotin saapumisesta, mutta nähtyään robotin toiminnassa heidän sydämensä on heltynyt apulaiselle ja robotin tulo on vastaanotettu hyvin. Robottia hyödynnetään nykyään muuallakin kuin vain annosten viemisessä.

Markus Peura

General Manager

Siirry takaisin sivun alkuun