Huollon vinkit
Olemme koonneet UKK-osioon ja videomuotoon yleisimpien huoltoon liittyvien kysymyksien vastaukset ja pika-apua!
Tukea, apua kumppanuutta
Toimimme kumppanina ratkaisujemme osalta koko niiden elinkaaren ajan. Yhteistyö jatkuu siis myös projektin toimituksen jälkeen!
Huolehdimme siitä, että häiriön tai muutostarpeen yllättäessä tarvittavat toimet saadaan hoidettua sovitussa aikataulussa. Näin toimimalla varmistamme, että teidän toimintaanne ei tule katkoksia ja asiakkaanne ovat tyytyväisiä.
Selkeät pelisäännöt syntyvät yhdessä sopimalla! Yhteistyötä aloittaessa sovimme kanssanne ne keinot ja palvelut, joilla ratkaisuanne tuetaan ja varmistetaan sen toiminnallisuus.
Palvelukeskuksemme tarjoama tekninen tuki pitää huolen pitkäikäisten ja kokonaisvaltaisten ratkaisujemme toimivuudesta myös ohjelmistojen ja järjestelmien osalta.
Voimme hallita etäteitse kaikkia ratkaisun tarvittavia komponentteja, valvoa ratkaisua automaattisesti, hoitaa sovittuja säännöllisiä laitteiden ylläpitotehtäviä ja tarjota vasteaikaista tukea tai huoltopalvelua.
Mikäli toimittamamme laitteet tarvitsevat huoltoa, ne voi lähettää huollettavaksi meille tai pyytää huoltohenkilöitämme paikan päälle.
Ennen palvelupyynnön tekemistä kannattaa tutustua myös huollon vinkkeihin tyypillisimpiä vikatilanteita koskien ja tukivideoihin.
Olemme useiden johtavien laitevalmistajien valtuuttama huoltokumppani. Palvelumme kattaa koko Suomen.
Staattisen sähkön hallitsematon purkautuminen ns. kipinäpurkauksena (ESD, electrostatic discharge) on suuri vaara herkille elektroniikkakomponenteille. Käytössämme oleva huoltotila (Vantaa, Uutistie) on rakennettu ESD-vaatimukset huomioiden.
Tila on varustettu asianmukaisilla suojauksilla staattisen sähkön tai ylijännitteiden aiheuttamaa laitteiden piirilevyjen ja vara-osien vikaantumista vastaan. Huoltohenkilöstömme käyttää lisäksi ESD-suojavarusteita sekä -työvälineitä laitteita käsitellessään. ESD-suojauksen toimivuutta huoltotilassa valvotaan säännöllisesti.
Saat myyntiimme yhteyden helposti oheisen lomakkeen avulla! Kartoitamme mielellämme tuki- ja ylläpitotarpeenne olitte sitten uusi tai olemassa oleva asiakas!